En natt och morgon

- Hem till dig eller mig?
sa du och jag tänkte på allt jag hört om våldtäktsmän men glömde bort det nästa sekund. Du höll mig i handen hela vägen hem till mig och jag pratade om min faster och min cykel och nya böcker. Du hade inga vantar och din vänstra hand var kall när vi kom in och du la dig på min säng. Inte förrän då blev jag blyg men du kysste mig. Du smakade rök men det smakade gott då. Vi delade på mitt täcke och dina ben var längre än mina. De stack ut nedanför.


När jag vaknade var världen en annan. Du tyckte att jag såg blek ut. Jag försökte andas lugnt samtidigt som du sa att mina bröst var fina. Du smakade rök och jag blev rädd att jag skulle spy i din mun men jag reste mig och öppnade ett fönster trots att det var minusgrader. Sedan låg vi under täcket och du önskade att jag inte hade haft mens.


När du gick visste jag att jag var värd något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0